7 januari 2010

varje gång jag skriver rubriken nu i det nya året blir det först 200.... sedan kommer jag på mig själv att det faktiskt är 2010! man hinner liksom inte med tiden känns det som, den bara rinner iväg.

egentligen har jag nog inte tid att blogga just nu, för jag måste fortsätta packa, och sedan duscha. sedan är det ju trots allt läggdags känner jag, jobb imorgon igen! :)
imorgon tar jag tåget, kl 16.31! slutar kl 15.00, så det är bara direkt hem och äta något och sedan ska mamma köra mig till svågertorp :) är i Sorö 18.14 sen.
stannar hos älskligen t.o.m onsdag, kommer hem på kvällen där <3

får se om jag och älskligen går och se Avatar på bio. får väl ge mig och gå och se den, eftersom Sofie sa att det var typ den bästa filmen hon någonsin sett. och om den nu är såååå himla bra, så kan man ju inte missa den? men seriöst? blåa gubbar? :P haha. återstår och se.. :)

aja, kände i alla fall för att skriva ett litet inlägg eftersom det förmodligen inte kommer bli ett i helgen.
kommer kanske något måndag-onsdag, då Theis är i skolan! får se om jag sover eller om jag hittar på något med Joy(svärmor) :)

nu ska jag fortsätta packa, - duscha och sen sova!

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0