5 januari 2010

jafan, nu är det minsann 2010! inte illa :)

nyårsafton blev väldigt lugn. jag och älsklingen var hemma och mös, åt god mat med mina föräldrar och hade lite mys med dom sen :) spelade alfapet, dansk-svensk version, haha.
Zingo visste inte riktigt var han skulle ta vägen eftersom han är väldigt rädd för raketer, men vi spelade hög musik så det gick ganska bra ändå. förutom när vi skulle öppna fönstert här uppe på ovanvåningen och jag skulle fota därifrån, han fick typ panik :(

i lördags (den 2:a) åkte älsklingen hem, tyvärr!
eftersom jag skulle jobba både lördag och söndag och han redan varit här i nästan 2 veckor ville han hem och spendera sin tid med sin pappa lite :) och hjälpa honom med deras vardagsrum.

jobbade lördag, söndag och måndag. började 7, 8 och 6 dessa tidiga morgnar, så jag var väääldigt trött kan jag säga, speciellt på måndagkväll! eller ja, hela måndagen. fick sova ut lite idag, skönt! :)

i söndags efter jobbet stack jag och pappa till gymmet!
efter det körde jag till Burlövs Center och mötte upp Sofie på salongen där :) sedan gick vi in på coop där och handlade till tacos och sedan körde vi hem till henne och lagade maten, supergott. men jag måste säga att hon har konstiga ingredienser i ? haha, gräddfil, morötter och avocado.. och allt annat också såklart :P själv äter jag bara majs, ost och köttet, ibland gurka :) haha! för nyttigt med grönsaker.
sedan när vi ätit och blivit proppmätta så sjöng vi singstar i någon timme :) och sedan tittade vi på parlamentet-dvder hon har :) roligt somfan! vid 22.00 körde jag hem, med tanke på att jag skulle upp 04.15 nästa morgon, dvs. några timmar efter bara :P haha
meen det var super trevligt med henne :) man har alltid lika kul har jag märkt :D

idag kom hon hit lite i 12, och så åt vi toast när jag sminkat mig och så.
sedan gick jag ut med Zingo och sedan körde vi till Burlövs Center. våra IDOLer (NOOOOT) skulle ju spela där inne, Erik och Calle :D HAHAHA! så jävla rockigt. Calle sjöng Walking in memphis, den gjorde han väldigt bra, bättre var det inte :) många småtjejer, och jävligt mycket annat folk!
efter det körde vi till triangeln eftersom Sofie hade tid till att pierca sig kl 16.00. det gick bra, hon hade satt på emlakräm så hon svimmade i alla fall inte :) tur det! super coolt blev det.
sedan körde vi hem, och så följde vi med mamma som skulle en snabbis till MAXI! sedan hem igen, och så körde hon hem. supernice dag :) imorgon kommer hon vid halv 11, och så ska hon köpa med sig frukostbullar :) sedan ska vi spela super mario bros, ska spela 2 player, innan hon ska jobba. hon börjar kl halv 2 :)

både på torsdag och fredag ska jag jobba 09-15, sköna pass :) i fisken!
sedan typ direkt efter jobbet på fredag antar jag, ska jag åka till Theis! längtar efter honom så mycket.
får se om jag stannar ett par dagar extra än söndag, eftersom jag inte jobbar förräns nästa fredag sen :o

jag håller på att pilla med en ny header till bloggen. vill egentligen göra en hel förändring på allt, men vet inte riktigt mer än hur man gör så det ser ut såhär, men det är väl bara läsa sig till genom guider och så. men orkar inte riktigt :P och vet inte riktigt hur jag vill ha den! men det kommer säkert en header i alla fall :D

hur var er nyårsafton och starten på det nya året för övrigt?

pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0