26 januari 2010

idag, på min sköna lediga dag, gick jag upp kl 08.20 för att sticka till gymmet med Sofie! tidigt värre.
hon kom hit vid 08.30 och så åt/drack vi lite filmjölk och sedan stack vi dit. var där ca 09.00 och åkte hem ca 11.00, lite innan kanske! härligt att träna så tidigt faktiskt, och där var nästan inget folk :) övernice

sedan kl 11.30 skulle Sofie på massage, så hon lämnade mig hemma och så duschade jag av mig och åt lite, och gick ut med Zingo. sedan vid 13.00 kom hon och hämtade mig igen och så stack vi in till stan :)
köpte nya piercingar till läppen och en kofta som var på halva reapriset, 100 kr, hade kostat 400! då tvekar man liksom inte :) när vi kom hem från stan så klippte hon mamsen och klippte till min lugg lite. sedan åkte hon hem när vi skulle äta eftersom Björn lagade mat till henne och sedan skulle dom på bio.

somnade efter maten, hade sådan huvudvärk så jag ville försöka sova bort det innan jag skulle träna! dock sov jag i nästan 2 timmar som INTE riktigt var meningen :P haha. sånt är livet
21.00 bytade jag om till shorts och t-shirt och satte mig på konditionscykeln och cyklade på den i 45 min :)
sedan var det Paradise Hotel och skype med älskligen. nu sitter jag hääääär, är hungrig och funderar på att ta något att äta. vet bara inte riktigt vad jag är sugen på!

imorgon blir det jobb. 14.00 - 22.15 i förbutiken.

har hört att det ska bli mera snö nu i veckan! orkar verkligen inte mer nu. det har varit tillräckligt mycket snö denna vintern så nu får det gärna försvinna så man kan cykla "lite"(mycket). det var så himla kul att cykla nu i helgen i Skanderborg-hallen, trots att det var så jäkla kallt!

första EM-tävlingen i år är i Frankrike, i Besançon! hotellet är redan bokat :) åker dit med älskligen och svärföräldrarna! blir säkert nice. jäkligt långt att köra bara, kommer ta typ 17 timmar eller något. JIHA!
jag har inte ens bestämt mig vilken klass jag ska köra i utlandet i år. har heller inte bestämt mig om jag ska köra med killarna i sverige på Svenska Cupen, eller Kalas Cupen som den bytt namn till, eller om jag ska köra med tjejerna. ger mig mycket mer att köra med killarna + att det är Mycket roligare!!!

pussssss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0