17 januari 2010

denna helgen har gått så förbannat snabbt :(
älskligen kom hit i fredags medans jag jobbade, jag kom hem kl 22.30 :/
gick inte och la oss allt för sent, skulle jobba igår också ju (lördag).
skulle börja 09.00, vaknade 09.23, försovning är INTE bra :o ringde till jobb och skyndade mig dit.
älskligen kom dit och hämtade mig ca 17.25. inget mer jobb för denna helgen, SKÖNT!
men, det känns verkligen som det är lördag idag, och inte söndag.
och min älskling har redan åkt hem :/ sorgligt! vill ha honom är, och mysa med honom.

ska egentligen sova nu, dock ledig imorgon men ska upp och träna i hyfsad tid!
har redigerat lite bilder från promenaden i Sorö med Joy :)
här kommer ett par stycken:


en väldigt vacker vinterdag i Sorö


folket åker skridskor


ute och går på isen där folket åker skidskor


tro det eller ej, men det här är Sorös gymnasium!

så fint är det i Sorö :) förstår ni varför jag älskar den staden? så mysig och underbar.
kommer kanske fler bilder någon dag när jag orkat redigera dom som är värda det.

nu ska jag sova, PUSS!
godnatt och dröm sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0