14 januari 2010

haha, jag har varit påväg att uppdatera här 3 gånger nu dom senaste 2 timmarna, men varje gång jag kommit ín på blogg.se så har jag sett något annat spännande! och så har jag klickat in mig på det och sedan glömt totalt att jag skulle skriva här :) haha! som det kan gå.
nu kom jag i alla fall till skott eftersom jag hade tänkt att gå och lägga mig snart.

börjar egentligen jobba kl 15.00 imorgon, men Vivi kommer och hämtar mig lite efter 10 och så ska vi sticka till gymmet och träna i någon timme.

slutar 22.15, usch !
Theis kommer vid 20-21 tiden, så han är är när jag kommer hem, vilket är helt underbart :) <3
sedan är det jobb till kl 17.00 på lördag och sedan är man ledig på söndag!

kom hem från Theis igår. Martin hämtade mig på tågstationen ca 21.30.
har haft ett 5 underbara dagar där, älskar min baby!
varit ute och shoppat 2 gånger där, första gången i lördags med Theis och Oliver :) sedan med Joy i tisdags.
köpte sammanlagt båda dagarna:

- kofta
- 3-pack strumpor
- bh + tillhörande trosor
- t-shirt
- jeans
- skjorta


jag är nöjd även om jag nog var inne 3 gånger i H&M-butiken i lördags och var sur som ett troll över att jag inte kunde hitta något jag kunde tänka mig. hade nämligen 350 kr i presentkort där så något var jag ju tvungen att köpa ;D köpte dock inte allt på H&M, nästan. skjortan köpte jag i en annan affär! och den är suuuupersnygg, lätt bästa köpet :) och bara 100 danska kr, så det är ju nästan som hittat :D

jag vill ha sommar, sommar och sommar! vill ha sol och värme! nu räcker det med snö och kyla. jag vill ju kunna cykla på bmxbanan! det har ju redan börjats planera EM-tävlingar nu denna säsongen och så, så jag vill kunna träna! :P

nu ska jag ner och duscha innan jag ska sova! ska nog ta en lång varm dusch för jag är helt frusen, helt kallt på mitt rum och så sitter jag i t-shirt och shorts eftersom jag cyklade på motionscykeln innan!

godnatt och dröm sött när ni hoppar i sängs.
jag ska sova gott under mitt sköna täcke som jag köpte innan jag åkte till DK :)
åh vad jag älskar det. det är så svårt att komma upp på morgnarna ;)

pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0