9 februari 2010

jobbade idag 09.00 - 15.00 :) gick bra, fast stressigt och mycket att göra! fast det är då tiden går som snabbast så det är bra. idag så ringde en och frågade om jag kunde jobba på söndag 07.45 - 15.00 på söndag, och ja varför inte? har ju inget bättre för mig eftersom Theis ändå inte kommer hit. så det blir jobb 6 dagar denna veckan, pengar YES! <3

idag när jag kom hem från jobbet åt jag lite knäckebröd och sedan satte jag mig på konditionscykeln och tränade :) sedan åt vi och vid 18.00 kom Sofie hit och så spelade vi lite mario medans jag smälte maten. kl 19.00 körde vi och tränade på gymmet :) blev ca 2 timmar där, gött ! :D <3 du är underbar gumman.

imorgon blir det ju somsagt jobb igen, 14.45 - 20.00! lika så torsdag!

sitter och tittar lite på American Idol just nu, auditions ! :) ballt. mest dom dåliga som är roliga ju, och se när dom skämmer ut sig, hahaha :D

har bestämt mig vilka klasser jag ska köra i år. det blir Elite Women utomlands, dvs EM-tävlingar. kommer såklart också köra Elite på NM och i Danmark på deras landspokal. i Sverige blir det däremot med herrar 17+! ger mig mer och vill jag utvecklas så är detta bästa sättet :) blir nog kul, längtar redan till första EM-deltävlingen, 3-4 april i Besancon, Frankrike! :)

nu när jag uppdaterar här i bloggen typ varje dag vet jag inte vad jag ska skriva? haha, måste kommer på något intressant.

aja, får vara nog för denna gången :)
pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0