8 februari 2010

igårkväll kom jag hem från älskligen!

när vi kom till Sorö station var tåget 40 min försenat, KUL !
så det var bara att vänta.. kändes inte så lönt att köra hem igen ju, så hade jag väl säkert bara missat det.. haha! :P
fick ju dock lite extra tid med älsklingen :) vi ses ju inte på 2 veckor nu :'( :'( vet inte hur jag ska stå ut.
kom på sen när jag satt på tåget att jag glömt min bok (män som hatar kvinnor) hos honom, så jag hade inget att läsa på tåget påväg hem, och kommer inte ha något att läsa nu på kvällarna i 2 veckor, DÖR!
när jag kom till Köpenhamns central kom malmötåget nästan direkt :) tur så hade jag biljett redan så det var bara att hoppa på. var i svågertorp ca 22.10! där hämtade papsen mig! <3

satt uppe ganska länge inatt, tiden bara rann iväg! tittade bl.a på tv3play, på blåsningen! när Katrin Zytomierska blir blåst av pojkvännen Bingo! SÅ JÄKLA KUL. trodde jag skulle dö av skratt, haha!

snart kommer förhoppningsvis mamsen hem och då ska jag låna bilen och köra till gymmet. eftersom det är årsmöte med klubben ikväll så får det ju bli innan det!
hoppas innerligt att snön snart försvinner så man kan börja gå igång med banträning och sprinter! behövs verkligen. gym och kondition på konditionscykeln börjar bli en aning uttjatat nu! :(

nu till lite bilder, tagna med min lilla kompaktkamera och har inte orkat redigera och retuschera! :


mycket snö i Sorö också


ohyes!


bjuder på en bild utan smink och med tungan ute ?! haha :)


älsklingen lyssnar på deras nyinspelade låt <3

det var allt för mig idag :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0