16 februari 2010

det var meningen att jag skulle uppdatera bloggen igår men jag kom inte in på hela kvällen så det blev aldrig av!

igår kom ett blombud och lämnade blommor till mig! 7 underbart vackra rosor + ett kort som Theis skickat till mig :$ (försenade alla hjärtans dag rosor), han världens finaste och bästa pojkvän!
jag älskar dig !
jag blev helt obeskrivligt glad alltså ! började gråta så rörd jag blev. åh så fin han är :)

bilder på rosorna:


helt underbart vackra!


jag har aldrig sett så fina rosor!


och kortet! "du skal ikke fejre valentinsdagen uden mig, Jeg elsker dig <3"

ja, snacka om att bli glad !!!

igår var jag ledig efter 6 dagars jobb förra veckan. det var skönt :)
vid 14.00, efter blomsterbudet kommit och lämnat blommorna, tog jag bussen till Emilstorp där pappa hämtade mig och körde mig till gymmet :) sedan kom han och hämtade mig lite efter 16-tiden!
när klockan var lite över 18.30 kom Sofie och hämtade mig och så stack vi till Lomma på "hälsa på väg", ett gym, och tränade Body Combat. det var nice! jag svettades som ALDRIG FÖRR. haha, helt galet :)

idag vaknade jag av mitt alarm 08.30! 09.00 kom Sofie och så åt vi lite bullar till frukost och sedan vid 10 tiden åkte vi till gymmet och körde ett ben-pass :) härligt härligt!
var hemma ca 12.15, gick direkt en runda med Zingo och sedna hoppade jag in i duschen och fixade mig inför jobb. jobbade 14.00 - 19.00 i förbutiken :) en ganska skön tid faktiskt som går lagom snabbt!

imorgon blir det jobb 14.45 - 20.00! Sofie kommer och hämtar mig på jobb och så sticker vi och tränar direkt :) naaajs! innan jobb blir det förmodligen kondition på konditionscykeln.

på torsdag efter jobb åker jag till min älskade :) ÄNTLIGEN, efter nästan 2 veckor utan varandra.
på lördagmorgon kör vi till Skanderborg och där träffar vi Malmöklubben och så ska vi träna där, precis som förra gången vi var där. fast denna gången kör vi somsagt dit med egen bil, blir lite billigare :) men det kommer bli riktigt skoj att få cykla lite igen!! längtar efter det varje dag.

nej, nu får det var bra för idag :)
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0