14 februari 2010

grattis på alla ♥ dag, eller glada alla ♥ dag heter det kanske? :o ingen aning, haha..

började jobba 07.45, hade öppning i förbutiken för första gången själv. hade upplärning en gång i semtemper, så jag kom inte riktigt ihåg, men det var inte så svårt! inte lika mycket att göra som på en stängning! :)
stod själv fram till 15.00!
när jag slutade vid den tiden så stack jag direkt hem och bytade om till träningskläder och åt 2 snabba mackor, sedan stack jag och hämtade Malin och Vigge, och sedan Sofie och så körde vi på Afro Power Dance :D
det var skitball :) blir säkert fler gånger!
sedan skjutsate jag hem folket och när jag kom hem stod det färdigt med räkor på köksbordet, mums vad gott. är så himla mätt jag har ont i magen (trots att jag åt för lite mer än 2 timmar sen). måste få bort mättheten snart ju så kan jag äta min Ben&Jerry glass som jag ska fira alla ♥ dag med idag :) haha!

imorgon är jag ledig. det ska bli superskönt eftersom jag har jobbat 6 dagar i rad! tisdag - söndag.
ska förmodligen gymma vid 14-tiden och sedan på kvällen ska jag på Body Combat för första gången :) blir säkert nice, svettigt och dant! jag gillar't!

på tisdag och onsdag ska jag gymma med Sofie ;D blir nice.
jobbar tisdag, onsdag och torsdag och sedan på torsdag åker jag ÄNTLIGEN till min älskling!!! <3
längtar så fruktansvärt mycket! nästa helg ska vi till Skanderborg-hallen igen med malmöklubben + några andra! längtar, cykla cykla cykla :D behövs verkligen. både för motivationen och för träningens skull!

pusss på er mina kära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0