sill, sill, drömsill kanske?

jag borde definitivt sova!
är supertrött efter dagen på jobb. stått i fiskdisken och ja, ni kan ju själv tänka er hur mycket där är att göra i dessa juletider?! man har inte en chans att andas ut. speciellt inte om man står där själv!
idag efter att Maria gått hem (kl 18.00) så hade jag 2 timmar, alltså till 20.00, att stå där själv innan jag skulle stänga. och fyfan, från att hon gick till kl 19 hade jag kunder hela tiden, i kö då alltså! dvs. jag stressade och hade tid att tänka på något annat än sill sill sill, typ. kl 19 lyckades jag springa och fråga om någon kunde avlösa mig på min sista rast, 15 min! dom blev typ skogstokia. förlåt att jag vill ha rast?
nåja, jag kom i alla fall iväg på min rast. hade sån huvudvärk så det var skönt att få sitta ner lite och släppa på trycket i hjärnan. sen var det ner och fortsätta igen tills jag kunde sätta upp skylten STÄNGT på disken. vilken lättnad! haha..

sitter här just nu. har packat lite inför DK i helgen. ska fira jul där ju! så jag åker redan på torsdag så jag slipper pendla dit på julafton. slutar jobba klockan 15 så det blir någon gång efter det. helst inte för sent!
hoppas inte snöovädert som väntas förstör allt!! då blir jag galen.

imorgon blir det jobb igen. 10.00 - 19.00! långt pass, men skönt att jag är överlapp i fisken så jag kommer inte stå själv i alla fall = inte liiiika mycket stress förhoppningsvis.
sen hämtar pappa mig på jobb och så ska vi sticka och gymma. hur orkar jag?







självporträtt tagna av mig, eller min fjärrutlösare kanske man ska säga? haha

Kommentarer
Postat av: Vivi

Drömsill? Haha, du är för söööt! Vet inte hur mycket sill kan bli drömsil... <3

2010-12-29 @ 16:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0