long time no seen

idag sov jag ganska länge. satte klockan på 09.30 men varje gång klockan ringde tänkte jag "äsch bara liiiite till", och så tryckte jag på snooze-knappen, SKÖNT!

tog det lugnt med att ära frukost och rätt som det var fick jag ett sms av Emelie J! det var fruktansvärt länge sedan vi sågs, tror det var mer än ett år sedan faktiskt?! så jag skyndade mog med att gå ut med Z och måla på mitt rum. sedan körde jag och hämtade upp henne lite efter 15, tog en liten runda i stan och snackade om allt som hänt typ, haha. mycket trevligt var det! :)
vi bestämde att kanske träffas på torsdag igen, det behövs :)

nu ska jag byta om till spinningkläder och snart sticka mot friskis med pappa för ett 60 mins spinningpass, tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0