jobb, jul, jobb

förlåt för att jag är så förfärligt dålig på att uppdatera här för tillfället.. men jag har lite andra saker att göra liksom!
förra veckan jobbade jag mån-tors, riktiga rövtider så jag hade liksom ingen vardag! jag åkte hem till älsklingen i DK i torsdags efter jobb. firade jul där med hans mamma, syskon och syskonbarn! väldigt trevligt men oj vad jag saknade min familj. men någon gång ska väl vara den första utan dom, tyvärr!
jag och älsklingen körde hem till Sverige i lördags e.m! och igår blev det lite julfirande med familjen, älsklingen och morfar :) trevligt!

idag går helvetet igång igen, jobb mån-fre! jaaa, även på nyårsafton :( så tråkigt när älsklingen ska vara här hemma hela veckan eftersom han är ledig!
nå, det är ju pengar i alla fall.

just nu är älsklingen hos Christian i DK och fixar rost på sin bil! jag jobbar ju ändå 13.00 - 20.00 idag! blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0