december!

shit vad tiden går snabbt. det kænns helt overkligt att det redan ær december!
på måndag den 6 december fyller jag 20 år, spænnande.
sen ær det fan inte långt kvar till jul och nyår! haaarrejisses..

jag har varit dålig på att uppdatera hær dom senaste dagarna, jag vet!
men i fredags kom Theis hit, och i søndags åkte jag med han hem hit till Sorø.
ska hem ikvæll! ska næmligen jobba imorgon och på fredag!

i måndags var jag hemma hos sværmor Joy tills Theis kom hem från jobbet. vi satt och drack te och snackade skit typ!
sen stack vi och handlade mat och sen direkt ut till gymmet och træna!

igår tog jag bussen till Slagelse før att handla julklappar med Joy. vi var dær i typ 4 timmar och på vægen hem från jobb hæmtade ælsklingen upp oss :) hem och åt och klockan 19.15 var det dags før spinning.
men jag tyckte dock inte det var så bra, inte som hemma!
før det førsta var det fruktansvært kallt i rummet, runt 10-12 grader kanske? och då menar jag allvar.
det var så kallt att jag fick ont i halsen nær jag andades, som man får nær man andas i kyla och kroppen inte riktigt ær uppværmd æn.. riktigt jobbigt! och så skulle man hålla på i 1 timme liksom..
før det andra var musiken jættetråkigt! han spelade samma låt 3 gånger i rad i børjan, madonna! och sedan spelade han ballader?!?! hur fan i h-vete ska man kunna tagga liksom? svårt att hålla takten typ.. det måste ju vara musik som det ær øs i!
och før det tredje, "ledaren" læt som en dator och var ganska tråkig! 
aja, nog klagat från mig!

idag har jag sovit længe, skønt :)
sen har jag suttit hær och surfat runt lite eftersom jag inte gjort det på många dagar nu, haha.
får ta igen lite.
ska klæ på mig och in och æta frukost nu!

tjohaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0