20 år gammal, så gammalt!

just nu är det bara 1 minut kvar på min 20 års dag! känns tråkigt men sånt är livet!
nu är man 20 så man ska väl inte klaga, haha.

jag har haft en bra dag!
den börjde tidigt, för redan kl 06.00 var jag på jobb. det kändes dock drygt! fick gå halvvägs dit pga snöb, fyfan vad arg jag var! haha
slutade kl 12 vilket var riktigt skönt :) åkte hem och la mig på köksgolvet och mös lite med Zingo! 13-tiden skrev Vivi och undrade om jag ville med till OBS, och självfallet ville jag det eftersom det alltid är trevligt att umgås med Vivi och jag var väldigt shoppingsugen! så det blev lite shoppande vilket alltid gör en glad!
kom hem, tog en tupplur på soffan vid 17-tiden, gick en runda med Zingo och sen började jag fixa mig inför kvällen.

Sofie kom och Tim kom och hämtade mig lite efter 19.30 och så körde vi mot restaurang El Patio! fick ännu en present av söta Sofie, Twilight Eclipse!!!! :D superglad!
mötte upp Vivi och Jonas där i alla fall, fick superfina blommor, och gick in och satte oss vid ett bort.
till förrätt åt jag vitlöksbröd, till huvudrätt Black and white och till efterrätt vaniljglass med chokladsås! mmmmm suupergod mat verkligen! satt och snackade om allt och inget och hade mycket trevligt! tycker om mina fina vänner :) man blir så glad av att vara med dom! <3
mätt och belåten när klockan var lite i 22 körde jag, Vivi och Jonas vidare till Mando's bar! Vivi tyckte att vi skulle ta vars en drink där och det var absolut inte helt fel alltså! tyvärr följde inte Sofie och Tim med dit.
jag beställde in en Watermelon beach. den var helt obeskrivligt god! söt, gjort på riktig vattenmelon! mmmmm ;) Vivi tog en Apple Bloom, den var också god, lite syrlig, men sen när man doppade äpplet med salt och peppar på som satt på kanten blev drinken tillslut väldigt salt :( tråkigt!

jag har haft en mycket trevlig kväll, väldigt nöjd och glad! bara Theis som fattades! ;)

imorgon är jag ledig! skönt

Kommentarer
Postat av: Vivi

Tack för en trevlig kväll! :D

2010-12-08 @ 11:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0