vinnare av landspokalen

i helgen var jag, älskling och hans pappa i Hadsund, Danmark, och körde årets två sista deltävlingarna av landspokalen. det gick väldigt bra för oss båda :) dom hade en helt nybyggd 5m start dessutom, vilket flow :)
på lördagen blev jag 2 - 1 - 2 i heaten och vann fjärde heatet. vann alltså för dagen. igår (söndag) vann jag allt vilket kändes riktigt riktigt bra! väldigt nöjd med min cykling och bra bana!
tack vare att jag körde så bra vann jag även hela årets landspokal-serie som somsagt avslutades denna helg.
först trodde jag inte att det var möjligt ens eftersom jag låg många poäng bakom hon som ledde, men minsann så gick det, med lite kämparglöd bara! ;) fick med mig några tusen hem, i danska dessutom! :)
Theis han körde också bra i helgen! han blev sammanlagt 3:a i lördags efter att ha blivit 4 - 3 - 3 i heaten och 4:a i fjärde heatet. igår blev han 4 - 3 - 8(krash) och så blev han 3:a i fjärde heatet. krashen förstörde lite och därför blev han "bara" 4:a totalt för helgen. men han blev 3:a totalt i hela serien :) mycket bra! ♥

allt i allt är jag jävligt nöjd med helgen måste jag säga! riktigt bra bmx :D
har tyvärr inga bilder från helgen. kommer väl upp någon bmxbild snart antar jag :)

tog tåget hem idag, utan Theis :( han känner att han vill vara lite hemma denna veckan eftersom han var här hela förra veckan.
jag ska dit igen på fredag såklart ♥

Kommentarer
Postat av: oscar

Grattis !

2010-08-31 @ 16:13:15
URL: http://fotooscar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0