en regnjacka ska väl vara regntät?

usch vad det regnade imorse när jag cyklade till jobbet. lånade mammas regnbyxor(eftersom jag inte har några egna) och så min egen regnjacka. den var inte alls tät, blev helt blöt på kläderna innanför :o
måste nog köpa mig ett set regnkläder. kan behövas dagar som denna ju.

träningen på banan blev inställd idag pga allt regn. så jag och pappa ska till gymmet istället! (ja, trots att han har ett brutet nyckelben. han är också träningsnarkoman, haha)
så vi kör nog dit om en stund. jag har inte varit där på evigheter!

mamma berättade att det är hur mycket vatten som helst i bäcken här utanför oss. typ 5m bred (vanligtvis 2,5 m bred typ) och vattenytan typ bara en halv meter ifrån bron :o sjukt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0