tränat! snart jobb.

har kört sprinter idag!
vädert är ju dock inte jättemysigt, det blåser en del. men det var bara till att klä på sig! haha
nu sitter jag här och borstar tänderna samtidigt, glömde göra det innan jag stack ut och tränade.
ska sminka mig och fixa håret och sedan ut en runda med Zingo, sedan måste jag ge mig iväg till jobb!
börjar kl 14.00!

efter jobb ska jag skynda mig hem och så hämtar Sofie mig här och så kör vi hem till henne. hihi
blir nog ingen uppdatering förräns.. söndag kanske? :o
Theis kommer ju imorgon kväll och eftersom vi bara har 1 dag med varandra denna helgen så tror jag inte jag vill sitta framför datorn.
så ja, det blir nog söndagkväll!

puss på er. och TREVLIG HELG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0