synundersökning för linser

vaknade ganska sent idag, typ halv 12! länge sedan jag sov så länge, men det var skönt :)
gick upp och åt frukost och så. tog det lugnt.
när klockan var halv 3 körde jag till Burlöv Center. skulle på synundersökning där på synoptik eftersom jag ska prova kontaktlinser. hoppas det funkar bra! så jag ska dit om 2 veckor och träna på att sätta in och ta ut osv, så ska jag testa gratis i 1 vecka.
när jag var klar på synoptik gick jag såklart in och sa helt till Sofie! satt där nog nästan i 1 timme innan jag körde hem. när jag kom hem var det middag och nu sitter jag här.
ska alladeles strax gå ut med Zingo och sedan byta om till gymmet. ska dit med Sara!
det känns som det var evigheter sedan jag var där, och så sant så, det var nog någon vecka sedan sist..

imorgon ska jag och Sofie till entré! får se till att hålla i pengarna, kan ju inte shoppa mer förfan. trots att det hade varit nice med lite shorts nu till sommaren, så det blir det kanske, haha.

vi hörs!
uppdaterar kanske efter gymmet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0