sprinter i vårsolen

åh vad jag älskar detta vädert! det är helt underbart.
jag har precis varit ute och kört sprinter, så himla skönt. behövde bara en tjocktröja på mig, ingen vindjacka eller något. och definitiv inte underställ ;) haha!

nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen! sen fixa mig inför jobb, och så får vi se om plattången jag köpte igår i Ullared är bra. hoppas!!!
14.45 blir det jobb och ikväll efter jobbet hoppas jag på att det blir träning med pappa på bmxbanan.
broren min var där uppe igår och han sa att man får RIKTIGT mycket fart i kurvorna nu, så det ska bli kul :D

åker förmodligen till Theis redan imorgon! :D yeeesssss!
skyndar mig såfall hem från jobbet (slutar 16.00) och så går mitt tåg ca 1 timme senare..
så då ska jag bara hem och ta all packning och äta något snabbt sedan kör mamma mig till tåget.
och så blir det lite träning i Köge innan vi åker till Sorö. älsklingen ska nämligen hämta mig i Høje Taastrup eftersom dom har klubbträning i Köge imorgon..

i helgen är det tävling i Feldborg, Danmark. det är Landspokal, typ danska cupen!
ska bli riktigt roligt, och tufft (alltså med motstånd)! har sett att någon av tjejerna blivit riktigt snabba! men det ska nog bli kul. men vi kör nog inte till Feldborg förräns på lördagmorgon tydligen.

aja, vi hörs kanske ikväll mina vänner!
ha det gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0