sprinter i uppförsbacke

då har man varit ute och tränat, och även duschat!
idag blev det sprinter, i uppförsbacke dessutom. kändes riktigt i ryggen, aj aj :(
10 x 20m uppför
10 x 20m uppför
15 x 20m uppför

och passet avslutades med en 200 m lång spring (inte i uppförsbacke såklart). suger riktigt i benen mot slutet, haha.

ska smörja in benen med brun utan sol! köpte en i Ullared som jag ska testa :) länge sen jag använde sånt.
när mamma kommer hem från jobbet ska vi till Burlöv Center! hoppas på att hitta någon fin sommarklänning.

ikväll är det bara jag och mamma hemma :) vi ska förhoppningsvis äta räkor, muums vad gott! <3

nu ska jag bli brun om benen och lyssnade på dom coolaste på hööög volym, The Baseballs!!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0