kan inte komma på en rubrik

cyklade till gymmet innan, så himla duktigt av mig. haha
först var det meningen att jag skulle bli körd dit av mamma och cykla hem för hon skulle ändå köra förbi där typ men sen kunde vi inte få på cykeln på cykelstället så vi sket på det, fick cykla dit också.
men det gick ju bra det :) fint vädert så det var härligt!

ska hämta Sofie på hennes jobb lite innan 18.00 idag och så ska vi köra till Hornbach och köpa krukor och jord till henne! och så ska vi bygga ihop en byro, fast inte på Hornbach såklart!

ska strax gå ut en runda med Zingo, just nu ligger han däckad i min säng som vanligt, tröttaste hunden i världen! 
sen ska jag duscha och så småningom ska jag börja göra lite pannkakor, mamma jobbar till 21 idag och så blir det alltid så lätt mat när det bara är pappa hemma. haha

Kate Voegele - Devil in me (det ska vara den akustiska), lyssna!!
RIKTIGT härlig låt. kan inte sluta lyssna på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0