jobb och sen träning

började jobba kl 14.45 idag! tiden på jobb gick ganska snabbt faktiskt :) stod i fisken och hade även en ny tjej där som jag lärde upp idag! hon var duktig så det ska nog gå bra, hihi!
fast det är ganska svårt att lära ut något som man gör automatiskt själv! man måste liksom försöka berätta om saker som man själv inte tänker över. men men :)

bytade om till bmxkläder direkt när jag kom hem från jobbet! sedan så stack jag och pappa upp till banan och tränade i typ 1 ½ timme :) skönt väder fast det blåste lite då och då! men det var medvind på 3:e rakan och 1:a rakan, så det var ok ändå! kom hem därifrån vid 22 tiden.

skulle egentligen till synoptik imorgon, bokade tid imorse till klockan 15.00 imorgon! men sedan ringde dom och sa att dom hade råkat dubbelboka så jag har tid tills på måndag istället. ska börja med linser, eller i alla fall pröva och se hur det är. behöver det när jag tränar nämligen, kan inte riktigt cykla med glasögon och efter en heldag med bmx, t.ex. tävlingar och så, så har jag ofta huvudvärk. och även när man tränar på kvällen i mörker (med lampor runt banan såklart) så ser jag ganska dåligt. så jag hoppas det blir bättre med linser :)

mamma kommer hem lite efter kl 14.00 imorgon och så ska vi köra till burlöv center. får väl se om jag hittar några söta sommarkläder! lön imorgon också ju ;) härligt härligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0