godmorgon

godmorgon mina fina!
har ni sovit gott? jag har sovit sådär, det är så ensamt utan Theis!

väntar på att Vivi ska ringa och säga att hon är färdig på AF och därför kör till mig nu!
ska alldeles strax gå ut med Zingo i det fina vädert. verkar helt underbart!

har suttit och fyllt på min inköpslista lite till Ullared, för IMORGON då åker vi dit :D jag längtar!

vid halv 5 när pappa kommer hem så ska vi sticka till gymmet.
sen ska jag hem och äta och sen skynda mig hem till Sofie <3 ska hjälpa henne att måla i köket.
och om jag känner oss rätt så blir det lite singstar och kanske guitar hero också. haha så får vi se hur sent jag stannar där idag, ska ju upp tidigt imorgon eftersom vi ska köra kl 8 (mot Ullared).

nååå kära vänner. nu ska jag ut med hunden.
vi hörs vetja. om inte ikväll så imorgonkväll efter Ullared tror jag.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0