en dag med massor av bmx

ja det stämmer alldels utmärkt. har tillbringat en hel del av denna dagen uppe på bmxbanan, alltså massor med bmx! helt underbart.
men först jobbade jag, 08.00 - 13.00! ett riktigt glidarpass. skönt

när jag kom hem från jobbet åt jag lite snabbt och tog det lugnt. vid 2 tiden bytade jag om till bmxkläder och vid halv 3 kom mina kusiner/kusinbarn hit :) vi packade bilarna och körde upp till bmxbanan med dom, och hela familjen. Zingo också såklart!! ;D
lite bilder från dagen:


jag och kusinbarn Simon (11 år)!
han provade mina gamla kläder som ska säljas.


Zingo var som sagt också med :)
jag & kusinbarn Andreas (13 år) i bakgrunden!


kusinbarn Jonna (7 år) som cyklar och kusins man Håkan
springer bredvid och filmar med sin nya Iphone. haha


men sen ville han också cykla! och Jonna hänger på.


här har vi coola gänget. från vänster; Andreas, Simon, Martin & jag


Martin hoppar! (bilden är tagen av 7-åriga Jonna)


jag hoppar! (bilden är tagen av 7-åriga Jonna)


och sista bilden blir på min kusin Angelica, mamman till barnen
som ni nog förstår :) alla skulle ju prova cykla.

mamma och pappa var också med, men bilderna på pappa blev väldigt suddiga, och där var inte riktigt någon bild på mamma.
vid 5-tiden åkte vi hem till oss, även kusinerna, och så grillade vi. mums!
när klockan var lite i 8, körde jag & Martin upp till bmxbanan igen dit Rille även kom. det blev en massa bra bmxträning! slipade lite på mina starter = framgång, och så blev det lite hopp och wheelningar. underbart !!
jag älskar att vädert går mot rätt håll! snart är det 25 grader varmt, eller?

imorgon ska jag till synoptik kl 15.00! undersökning för linser. hell yeah
och nu ska jag alldeles strax gå och duscha! och sedan sova tror jag faktiskt. känner mig väldigt trött!

låt oss avsluta med en egobild, tagen idag!



godnatt och dröm sött <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0