älsklingen sover

i förra inlägger skrev jag att jag antagligen inte skulle uppdatera här förräns imorgon, men det blev lite ändringar! haha.
älsklingen ligger i min säng och sover. vi ska köra mamma & pappas vänner hem sen, sitter och väntar på det!
så jag vill inte sova för då är jag skittrött sen när vi ska köra dom..
men vill heller egentligen inte sitta här, vill umgås med Theis! men han sover ju som sagt :(

idag på jobbet var det stressigt, som det alltid är på lördagar. och det spelar ingen roll hur lite folk där är men ändå blir det så jävla stressigt, har ALLTID något att göra, och får oftast jobba över.. idag jobbade jag över, 20 min! egentligen ingenting jämfört med vad jag har gjort innan.. men det värsta är att jag inte får betalt för övertiden, så jag borde egentligen bara gå där ifrån när jag slutar! men då lämnar jag ju allt ostädat osv.

på tisdag blir det ULLARED med mamsen och Sofie! :) kommer bli övernice.
får se hur mycket pengar jag spenderar där denna gången.. hahaha
sist blev det en hel del, fast då köpte jag alla julklappar där också. denna gången har jag ju inga julklappar att köpa så förhoppningsvis ska jag inte göra av med SÅÅÅ värst mycket pengar.

vi hörs! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0