8 september 2009

jobbade från 14.00 - 22.15 idag! trött nu, somfan. men vafan, pengar !!! :) och det är faktiskt roligt. man träffar mycket nytt folk och så. jag var på golvet idag igen. lite annorlunda när det är stängning dock :) men roligt.
imorgon ska jag bli upplärd i Förbutiken för första gången. det kommer säkert att gå bra :) på torsdag blir det att sitta i kassan och på fredag förbutiken igen. yeah!
haha, det känns som detta har blivit en "jobb-blogg".. för det känns som att jobbet är det ända jag skriver om. men det blir mycket jobb just nu, and i like.

imorse (vid 12.00) körde jag uppförs sprinter i värmen. för idag har det verkligen varit sommarvärme, åh så skönt :)
man hade ju önskat att man kunde bada.. det har jag nämligen inte gjort en enda gång i år (bara i vår lilla plastpool), ni vet så man kan svalka sig när man ligger och solar.. fast det har jag knappt heller gjort?!
jag har liksom inte tid till sånt. och Theis är ingen badmänniska, tyvärr :( :( om vi verkligen inte ÄR på en strand osv.. då badar han!

har knappt skrivit med Theis idag :/ bara vid lunch, på sms.. men han jobbade ju! och sedan jobbade jag, och där kan jag inte ha mobil.. :( så jag saknar honom extra mycket, även om jag alltid saknar han så fruktansvärt mycket, för er som vill veta ?! haha.. :P



you´re my world,
you´re the moon and stars above
you´re the reason i know love, love, love

nu orkar jag inte skriva mer.
men jag hoppas att ni har blivit lite uppdaterade över ännu en dag i mitt händelserika (NOT) liv? :)
jag får i alla fall skriva av mig, och det är ju skönt.

ha det fint, pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0