7 oktober 2009

snart beger jag mig av till jobbet. ska jobba stängning i förbutiken idag, och det är så jävla mycket att göra när det är stängning, jag kommer inte komma ihåg allt, och speciellt inte eftersom jag har tvättat sönder min minneslapp som jag skrev, den enda gången jag var där.

men först ska jag gå ut en sväng med Zingo så att han kan få springa lite :) kanske kasta lite boll?

igår var jag och Sofie på banan och tränare. det var hur mycket sidovind som helst = boring! och jag hade sjukt ont i min häl, eller på mitt sår, när jag hade dom hårda spdskorna på mig.. dom tryckte direkt på såret!
gud vad jag piper!

aja, dax att chappa!
see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0