13 oktober 2009

idag har varit en stirrig dag, eller, i alla fall på jobbet!
eftersom jag låste in min nyckel(till hängelåset på skåpet) plus kortet så jag kommer in i alla dörrar på jobbet och så i skåpet var jag på jobbet en halvtimme tidigare idag, för att kunna fixa det.
jag gick och frågade efter en extranyckel, och dom hade ingen :S så dom fick klippa upp mitt lås, haha!
sedan för övrigt när jag stor nere i fisken var det mycket. nya grejor jag inte visste något om och massa sånt :P
men man lär sig väl efter hand :)

usch, riktigt kallt idag, 1.6 grad när jag cyklade till jobbet imorse, brrrrr! vinterjackan åkte fram :) så mysigt.

var på träningen innan (fast tränade inte). jag höll Sofie sällskap och så fotade jag litta :) men det var svinkallt att bara stå stilla!

imorgon ska jag till stan och träffa Emelie J. det var ju nästan 2 månader sedan vi sågs, för sist var på Malmöfestivalen tror jag :o tragiskt! <3
sedan på kvällen ska jag hem till Fille och spela rrrrrockband! jiiiiha.
det var också länge sedan jag träffade honom :(

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0