12 oktober 2009

tjenixen!

idag blev det lots of shopping med mamsen! :) sånt gillar vi.

min dag började med att jag vaknade 2 timmar för sent. jag hade satt mitt alarm på kl 10.00, mest för att vara uppe i god tid och slippa "stressa". kunna ta det lugnt liksom, det är alltid skönt.
men uppenbart var jag jäääävligt trött, och hade stängt av alarmet utan att jag minns det (kommer inte ens ihåg att det ringt).. så jag vaknade kl 12, sådär förvirrad ni vet!
gick upp ur sängen, gick ner och tog en snabb frukost och hoppade in i duschen(hoppade inte så högt). haha!
sminkade mig, torkade och plattade håret och sedan kom mamma hem vid 13.30.. och jag gick en runda med Zingomannen. sedan körde jag och mamsi till Entré för det var shoppingdaaags :D
det blev en del för mig! 2 koftor (supersnygga och supermysiga), 2 t-shirtar, en BH och 5-pack strumpor. gjorde av med alldeles för mycket pengar, nästan 1000 kr. ajsig! tur man får lön om lite mer än 10 dagar :)

idag rinner min näsa som fan, som ett vattenfall, eller snorfall? haha.. helt sjukt jobbigt! och jag nyser typ hela tiden.
hoppas på att min dumma förkylning snart går bort, för nu har jag haft den i alldeles för många dagar enligt mig.
hihi!

imorgon blir det jobbdags, 09.00 - 15.00 i fisken. supeeeer!
får se om det blir träning sen på kvällen, tror inte det med tanke på min förkylning.
har inte tränat på nästan 2 veckor nu, över huvud taget.. :/
tur att man har paus, så man inte missar någon viktig hårdträning!

tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vad härligt med shopping! I fredags kom Nicke hem med 14 nya plagg till mig - en helt ny höstgarderob!

2009-10-13 @ 08:49:31
URL: http://emiliasbloggomlivet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0