10 oktober 2009

i torsdags efter jobbet började jag känna mig sjuk. frös, var öm i kroppen, tjock i halsen/bakom näsan osv..
på kvällen var jag även på gränsen till feber! sedan var det samma igår. skulle egentligen ha jobbat idag men när jag vaknade hade jag ont i halsen, så jag är hemma och hostar lite grann! ringde till jobbet och dom tyckte att jag skulle stanna hemma, i och med att det är då hygieniskt i fisken, där jag skulle stått idag, 9-17 ! men men. imorgon blir det jobb i alla fall !

det känns inte som det är helg när man inte är med Theis! inte många helger vi inte ses. och när det väl kommer en, är det förjävligt och hemskt :/ <3 men, så är verkligheten.

jag är sjukt sugen på att shoppa, men jag får nog vänta till den 25e, lön! hoppas på much moneys !

vet inte riktigt vad jag ska skriva :o så det blir tyvärr inget mer.

pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0