9 november 2009

jamen då var det gjort! vaccinerade mig idag, efter många om och men!
men till slut sa jag till mamma, "vafan! nu kör vi".
och jag förstår inte riktigt varför jag är så fruktansvärt rädd för sprutor?! det känns ju ingenting!
haha, aja. nästa gång jag ska ta spruta kommer jag säkert ändå vara lika nervös!

skulle egentligen ha träffat Fille idag, men han hade blivit sjuk :( krya på honom!
träffas kanske nästa vecka istället.

imorgon blir det jobb. 14.00 - 19.00 i förbutiken! :) skönt att få sova ut lite!
och idag ringde jag till jobbet och hörde med golvchefen om hon gett bort min tid på lördag, och det hade hon! :) wuuuhu! = åka till Theis i helgen <3<3

vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva. såg programmet Ullared med mamma och pappa innan!
vissa människor är ju konstiga. där är en familj från Oxie, som semestrar där 2 veckor varje sommar. och dom handlar för 50 000 kr varje gång typ? första dagen dom varit där i somras tror jag det var, så hade dom SPONTANhandlat för 11 000 kr. hur normalt är det? haha! dom hade blivit mobbade i Oxie efter förra programmet, men det är väl inte så konstigt? pinsamt att komma från Malmö nästan :P

egentligen skulle jag och Sofie tränat på banan imorgon innan jobb, men man får ju inte träna på ett par dagar när man vaccinerat sig :/ får göra det innan vi ska upp till Ullared nästa tisdag eller något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0