8 november 2009

det har varit en dålig helg! trots att Theis har varit här.
visst, dom timmarna jag fått med honom har varit underbara såklart!
men jag har jobbat både igår och idag. igår jobbade jag från 09.00 - 17.00, men blev inte färdig med det jag skulle så jag kom inte hem förrän 18.20 eller något :/ var tvungen att jobba över.
så där var ju hela den dagen förstörd, och tidigt i säng både fredag och lördag. HATAR ATT JOBBA HELG :( sedan idag jobbade jag 08.00 - 13.00! absolut bra pass trots att jag gärna sluppit! men när jag kom hem mös vi lite, och så somnade jag lite grann, och så såg vi ett OTH avsnitt, första på säsong 5 :) sedan bytade vi om för att vi skulle till banan och träna..
och när vi kommer bort till Theis bil ser vi att där har varit inbrott! Theis blir sjukt förbannad såklart, (jag också förstås). dom hade slagit sönder rutan på passagerarsidan och så hade dom försökt bräcka upp låset/hantaget på förarsidan så den dörren gick inte öppna! och så hade dom tagit hans radio. men som tur var tog dom varken högtalarna i hatthyllan, hans GPS, bmx-hjälm eller cykel ! vilket var bra. men FAN vad irriterad man blir ! vad är det för ett jävla land vi bor i ? man kan liksom ändå tänka att vi bor ganska så lång ut, långt ifrån stan. men ändå, inne på ett jävla bostadsområde kan man inte ha något ifred! ARGH

ska egentligen jobba på lördag nästa helg men har försökt att ge bort den tiden.. för jag vill till Theis!
han har varit här så många helger i rad nu och det blir ju superdyrt för honom..
och om jag inte får bytt bort den, eller gett bort rättare sagt, så kommer vi inte ses på 2 veckor :/ och sedan kaaanske inte nästa helg efter, beroende på om dom ska ha teamsamling eller inte.
jag ska ju upp på Cykelgalan, eftersom jag är nominerad till Årets dambmxare! Var ju på galan förra året också för att jag var nominerad som årets bmxare. då fick Mattias Fransson det. får se vem det blir i år av mig, Lovisa och Cim! hoppas att Theis kan följa med dit i alla fall :) <3

imorgon ska jag träffa Fille pille, vet inte vad vi ska hitta på! men jag hoppas att jag kan låna bilen av mamma i alla fall så jag slipper ta äckelbussen till honom.

blir jobb tisdag, onsdag, torsdag i alla fall. sedan nästa tisdag, alltså om mer än en vecka, så ska jag mamma och Sofie till Ullared :) julklapps shopping! det blir nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0