25 november 2009

idag har jag och min älskade Theis varit tillsammans i 2 år och 4 månader, dvs. 28 månader :) tiden går verkligen snabbt !
jag älskar dig!

igår lite efter 10 på förmiddagen kom Sofie hit och så åt vi frukost :) och sedan stack vi till banan och tränade lite innan jag skulle jobba kl 14.00 - 19.00! när jag kom hem körde jag ett eget litet gympass här hemma med mina hantlar. man kan faktiskt komma på mååånga övningar som man känner är bra, bara man vill :) 

alldeles strax ska jag ut och träna. ska köra uppförs-sprinter! jag jobbar 14.45 - 20.00 idag så det är lite sent att göra det ikväll när jag kommer hem! ;) + att det är mörkt då, inte kul!

LÖN idag! riktigt gött :) lite extra pengar till julklappar, trots att jag redan köpt en del :) ( i Ullared )

idag kommer One Tree Hill säsong 6 ut på DVD, ooohyes! längtar till att få se den. får se om jag eller Theis köper den! ;) men först ska vi se klart säsong 5, blir väl något avsnitt i helgen när jag ska till honom! <3

nej, nu är det nog bäst att jag tar mig i kragen och kommer ut och tränar, annars lär det aldrig bli av!
puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0