15 november 2009

för lite mer än 30 minuter sedan kom jag hem från Danmark, från älsklingen! <3
igårkväll var vi på bio och såg 2012. cool och bra film :)
och han ska förhoppningvis följa med till Cykelgalan nästa lördag, eller ja, på lördag! wuuhu.
om det gick att fixa biljett till honom! men tror det :)

tiden går snabbt. snart är det min födelsedag (6 december). det känns inte som att det var nästan 1 år sedan jag fyllde 18! och sen är det jul, det känns VERKLIGEN INTE som ett år sedan! sjukt. men men :)
snart är det väl dagt att göra lite julstämning här på bloggen, hade ju varit lite småtrevligt :)

jag måste beställa tid till optikern igen, för att jag har typ alltid ont i huvudet.. så får se om jag ska ha nytt glas med ny styrka, för 3:e gången! annars vet jag inte vad huvudvärken kan bero på! :/

nu är köket helt färdigt :) superfint !
allt är nytt. till och med kyl & frys, spishäll och diskmaskin :) och stummar såklart, och luckor, och kakel, och nymålat med ljusljus grått ! det är hur fint som helst. så ljust och friskt :) bra gjort mom and dad, OCH morfar har ju faktiskt också hjälp till trots allt :)

imorgon är det säkerthetsdag på jobbet. så jag ska jobba då, vilket jag egentligen inte skulle ha gjort!
08.00 - 17.15 ! blir en ganska lång dag :) men helt ok. ska få släcka eld och lite sånt!

sedan på tisdag blir det ULLARED ! yes!!!!! :)
ska försöka hitta så många julklappar där som möjligt! :) har bara ingen aning om vad jag ska köpa till NÅGON!
men jag går väl säkert förbi ett eller annat som är roligt.

puss & kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0