12 november 2009

aj, jag har ont i magen! vet ej varför!

jobbar 06.00 - 15.00 två dagar i rad nu, idag och igår. LAGOM trött nu alltså.. haha
ska bli skönt att vara ledig imorgon och i helgen :) skulle egentligen bara jobbat på torsdagkväll nästa vecka, men vi ska ha någon säkerhetsdag på måndag så då ska alla jobba! ja, ALLA :P

IMORGON IMORGON IMORGON åker jag till Theeeeis! yes yes yes :) <3
vi ska mysa, och träna, och mysa mysa mysa. sedan på lördag ska vi på bio och se 2012! den verkar flummig ;)

på tisdag blir det Ullared med mams och Sofie :) lär göra av med mer än 1600 kr som jag gjorde förra gången. nu har jag ju mer pengar eftersom jag börjat jobba ;) det blir rooooligt.

snart ska jag gå ner och duscha och sedan sova tror jag. ska upp tidigt på ett lite ärende :)
kl. 11.43 tar jag bussen in till centralen och sedan är det planerat att jag ska hoppa av tåget i Sorö 14.14 efter lite byten och så :) längtar efter honom.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Ha en mysig helg!

2009-11-14 @ 09:19:41
URL: http://emiliasbloggomlivet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0