4 december 2009

fredag idag, Theis kommer :) men dock väldigt sent :/ han ska på julbord kl 18! så jag kan tänka mig att han kommer vid 22-23 tiden! hoppas dock tidigare :)

idag har jag varit i stan med Ulliz och Maja och fikat, mysigt :) länge sedan. sedan körde vi hem till Majas lägenhet, jag hade aldrig sett den. den var fin :) man vill ju bara flytta hemifrån med sin kära pojkvän när man ser deras lägenhet.
sedan vid halv 4 åkte vi hem, och dom fortsatte hem till Ulliz. lite efter 16 kom Vivi och hämtade mig och så tog vi en liten runda med Zingo i skogen, men där var kolsvart så vi vände om när vi gått en liten bit. även om där var belysning så var det läskigt :P det är ju ingen som märker om någon drar in oss i en buske mitt i skogen? :o

igår vad jag först i stan med Jennie :) köpte ett par jeans på Bik Bok för 200 kr. 50 % rabatt på alla jeans där :) göttttt, sedan köpte jag en urfräsig tröja (till mig själv) på H&M's herravdelning. me like! 
kom hem vid halv 5 tiden och sedan vid 18tiden blev det träning i regnet på banan. efter det bio med Sofie :) 
såg New Moon, bra film ! och heta grabbar. haha

hade tänkt att sticka till gymmet sen, men vi får se. vaknade med huvudvärk imorse och jag har fortfarande huvudvärk! inte roligt alls. så vi får se om jag orkar sticka dit, ska i alla fall snart äta middag.

pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0