2 december 2009

tiden går så himla fort! redan december och på söndag (6:e) fyller jag 19 år. galet!

i fredags tog jag tåget till min älskling :) <3 kom hem igårkväll. dvs att jag stannade där i 5 dagar, mysigt <3
i helgen var vi mest i Köge och hjälpte till att bygga om lite på deras bana. långt ifrån färdigt ännu! nästa helg blir det mer bygg.. denna helgen kommer Theis! :) han kommer sent på fredagkväll, eftersom han ska på julbord med Köge-BMXklubb! ska jobba både lördag och söndag, drygt. sedan på söndag blir det även kalas för mig.

nu har jag precis tränat, ska in och duscha alldeles strax :)
ska jobba 14.00 - 22.15 ! stängning i förbutiken, vill inte själv :/ hatar det.. det är så jäkla mycket att göra där när man ska stänga, och jag blir så jävla stressad av det.

imorgon ska jag till stan med Jennie :) sedan är det träning på banan och efter det är det bio med Sofie :) ska se New Moon!! den är säkert superbra!

på fredag blir det lite städ här hemma tror jag, och sedan blir det nog en runda i skogen med Vivi :) och träning såklart !! <3

nej, nu är det dags att hoppa in i duschen!

pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0