28 augusti 2009

tycker inte ni också att jag har varit väldigt flitig dom sista veckorna på att uppdatera här på min fina nya blogg?
nähä? det tycker i alla fall jag! och även om jag är sjukt nöjd med min nuvarande header så vill jag ändå ändra designen, för man se massa andras layouter och designer som är skitsnygga, och man vill själv ha ha ha! :P får väl öva mig lite mer på Photoshop så att jag kan bli bättre på att göra t.ex. headers :)

nu har jag packat ut allt i husbilen som ska med till Skanderborg. förutom täcke, kuddar till mig och älsklingen och lakan, och kameran! men det tar vi till sist :) men men, vid 18.00 lämnar vi huset och åker mot DK! yeah. fast tyvärr är jag inte jättetaggad på att köra denna helgen :/ känner mig sjukt jävla seg. har haft tävling varje helg nu i 4 veckor.. eller jaaa, detta blir 5:e helgen i rad med tävling! sen nästa helg är det Copenhagen-Malmoe Race, nästa helg klubbmästerskap, dock inte så seriöst för min del, sen helgen efter det Svenska Cupen i Lerum, och slutligen efter det är det Danmarksmästerskapen, som jag ska se om jag får lov att deltaga i. SEN tror jag nog att säsongen är över.. med tävlingar i alla fall. sen en liten paus,. och så drar den förhoppningsvis hårda vinterträningen igång! :) cheers

jag längtar tills på måndag. först under dagen ska jag träffa Fillepille :) sjukt längesedan, saaaknar!



sedan kl 18.00 ska jag vara på ICA MAXI, rekryteringsträff. där är tydligen fler nya som ska börja nu också, så då får vi passa på att träffa all personal och så, och så ska vi få våra kläder och kort(så att vi kommer in i alla dörrar osv.) ! kommer bli GREAT!

träffade fotografen igår och vi snackade lite om assistentjobb. han sa att det skulle bli utan lön, eftersom han själv inte tjänade så mycket att han också kunde betala mig.. happ? men jaja, så är väl många assistentjobb.. bära väskor gratis?! haha, nej men vi får se. som han sa "om det nu är någon gång då jag behöver hjälp men du egentligen ska jobba på MAXI då så gör det istället och tjäna pengar". förnuftigt av honom. jag ska pröva och se hur det är, och vara med honom någon gång :) ska ju passa mig så att man inte blir utnyttjad alldeles för mycket. men det kommer nog ändå bli skitskoj :) hoppas på att få lära mig en massa!!

igår när det var träning på banan var det hur mycket nybörjare som helst. dom var verkligen överallt! och det är jobbigt som fan. jag vet, jag har väl också varit en liten nybörjare en gång i tiden, men vafan! :P aarh.. går ju inte köra typ.

jag har fått Queen-feber! don´t know why, men håll med.. dom är RIKTIGT jävla bra :D  favvislåtarna är "I want to break free" och "Bohemian Rhapsody". OHYES!  :
 

mama, i just killed a man
put a gun against his head, pulled my trigger now he´s dead!
mama, life has just begun
but now i´ve gone and thrown it all away
mama, ooooooo
didn´t mean to make you cry
if i´m not back again this time tomorrow
carry ooooooon, carry on, as if nothing really matters



ha det fett!
skriver väl på söndagkväll eller måndag om helgen.

pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0