13 augusti 2009


jaaa, då får det väl bli det andra inlägget på denna vackra blogg.
jag gillar den nya designen, men det hade varit mycket roligare om jag kunnat göra en helg egen design, istället för att kopiera från en hjälpsida, och vem som helst också kan ha den! får väl börja såhär så kanske jag lär mig en vacker dag, när jag orkar ta tag i det, och lägga ner tid på det! men jag har i allafall klurat ut, inne bland alla dessa koderna, var man ändrade typsnitt på texten jag skriver här i inlägget, och även på headern och så! så det är faktiskt inte HELT samma, som jag kopierade, trots att ingen säkert märker något skillnad? men det är ert problem, jag känner mig nöjd. haha!

igår var jag och pappa och hälsade på farfar och Ruth på Segegården. farfar har varit där några veckor nu, men Ruth kom dit i måndags efter att ha varit inlagd på sjukhuset i 10 dagar eller något. och hon såg inte frisk ut när vi kom igår! farfar däremot verkade pigg, han var nog glad att hon var där. skönt att se honom så pigg! först kände inte Ruth igen honom, och kallade honom för Oskar.. ?! ingen vet vem Oskar är.. men ju mer näringsdryck vi fick i henne, ju piggare blev hon, och till slut kom hon ihåg att farfar heter Olle! vilken tur.. men kommer hon ihåg det idag? får väl åka och hälsa på dom snart igen.. man vet inte hur lång tid dom finns kvar! :(

idag hade jag och underbaringen Jenny(min gudsyster) bestämt oss för att ta oss en promenad, men vädert är inte så frestande, så vi tar det någon dag nästa vecka istället. kanske på Malmöfestivalen? vem vet :) <3 i tisdags när jag stack hem till henne efter min anställningsintervju på Ica MAXI, blev det också en hel del tjejsnack, och så tittade vi även på Twilight! otroligt nog var det första gången jag såg den, trots att alla tjejer säger att den är så jävla bra osv.. och jag vill inte säga att den var dålig i alla fall :) och jaaa, Edvard i filmen var snyggis :* men Theis är snyggast ;) haha!

- på tal om Theis, imorgon imorgon imorgon! då kör jag till honom, med pappas firmabil. ska hämta upp honom i Sorö och så ska vi vidare mot Års/Aars där det ska vara Landspokalen 5 & 6 i helgen. regn ska det bli har jag hört, BLÄÄÄÄ ! hooppas banan är bra, och att den klarar av regn. har i alla fall hört att dom ska ha Bensink-gate, så det blir bra i alla fall!

ikväll blir det träning på banan, om det inte pissregnar! får hoppas på det bästa, att det inte gör det.. för det vore tråkigt! vad ska jag då träna liksom?

imorgon(eller lördag??) börjar Malmöfestivalen, och på lördag spelar Miss Li ! och hon är den jag vill se mest av allt, av alla som ska spela där detta året, men det kan jag inte, med tanke på att jag är i Danmark och tävlar då! samma sak nästa helg, då är jag i Kungsbacka och tävlar, och missar säkert någon mer intressant som ska spela, typiskt. men sånt är livet när man tävlar på högnivå, och älskar sin sport :)

nu får det vara bra för mig, för denna gången. skriver kanske ikväll, vem vet? men nu ska jag i alla fall göra mig färdig, och börja packa inför imorgon. och gå ut med Zingo!

ha det fett <3


Kommentarer
Postat av: Emelie, elitee

Miss li är inte densamma att se utan dig:(

2009-08-13 @ 17:24:40
URL: http://eliteemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0